Tippek, hogyan kell kezelni az üzleti hírnevét
Tippek, hogyan kell kezelni az üzleti hírnevét
Szeretné jobban megérteni a hírnévmenedzsmentet az üzleti életben? Valószínűleg szeretné, mivel a hírnevének javítása érdekében tett lépései több eladást generálnak. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan tudja pozitívan kezelni hírnevét.
Ha negatív tartalmat talál a márkájáról az interneten, szabaduljon meg tőle. Ha az Ön által ellenőrzött webes tulajdonságon van, például egy hozzászólás a blogján, egyszerűen törölje. Ha szükséges, küldjön kérést annak a webmasternek, ahol a tartalom található. Ha eltávolítják, győződjön meg róla, hogy a Google URL-eltávolító eszközének használatával nem jelenik meg többé.
Ahhoz, hogy online vállalkozásának hírneve jobb legyen, optimalizálja a weboldalakat a vállalkozásához nélkülözhetetlen keresőkifejezésekkel. Általában ez az Ön vállalkozásának neve. A nagy keresőmotorok a tekintélyes oldalakat részesítik előnyben. Ez biztosítja, hogy Önt magasan rangsorolják a keresőoldalakon.
A blogok csodálatos módjai az online jelenlét megerősítésének és cége hírnevének növelésére. Mutasson be vendégbloggereket az iparágában, adjon tippeket termékei használatához és egyéb olyan információkat, amelyek segítenek ügyfeleinek. Az egyik legjobb stratégia az, ha más, az Ön termékeit és szolgáltatásait kiegészítő vállalkozásokat mutat be.
Írjon cikkeket más oldalakon a jobb online üzleti hírnév érdekében. Ez sok embernek segíthet abban, hogy profinak lássák Önt. Cikkeit az Ön nevével, cégével és a weboldalára mutató hivatkozással fejezze be. Az, hogy hova írjon, az vállalkozásának céljától, az Ön szakterületétől és a célközönségétől függ. Igyekezzen a tartalmat a lehető legjobban illeszteni ezekhez a tételekhez.
Ellensúlyozza a vállalatáról szóló negatív online tartalmakat, és vegye fel a kapcsolatot azok készítőjével. Ha valaha is negatív tartalom jelenik meg, amikor keresést végez a vállalatára vonatkozóan, próbáljon meg minél hamarabb kapcsolatba lépni az értékelővel, bloggerrel vagy azzal, aki azt közzétette. Kérdezze meg őket, hogy van-e valami, amivel a negatív hangulatot pozitívra változtathatja. Ha erre nem hajlandóak, írjon egy kommentet (ha lehetséges), amelyben a saját oldaláról is beszámol.
Amikor nyilvánosan válaszol egy ügyfél által hagyott visszajelzésre, mindenképpen szólítsa meg őket név szerint. Az emberek tudni akarják, hogy az üzlettulajdonosok egyénként tekintenek rájuk, és nem egy nagyon nagy csoport egyik részeként. A nevük használatával megkapják, amit szeretnének.
Tartsa elégedettnek jelenlegi ügyfeleit, miközben új ügyfeleket toboroz. Sok vállalat feltűnő médiát használ az új ügyfelek bevonására, és semmit sem tesz a jelenlegi ügyfeleiért. Ez visszafelé sülhet el, és csökkenhet a teljes nyereség. Ehelyett kínáljon a visszatérő ügyfeleknek olyan ösztönzőket, amelyeket az új ügyfeleknek nem kínálnak. Ezzel tudatja ügyfeleivel, hogy értékeli az üzletüket.
Figyelje, mi történik a közösségi hálózatokon. Gyakran előfordul, hogy az emberek itt vitatkoznak a vállalatokról. Ha lépést tart ezekkel a hálózatokkal, mindent megtehet, hogy elkapja a negatív szavakat, és gyorsan megkezdheti a kárelhárítást. Így a hírneve erős marad.
Vegyen részt a közösségében. Az egyik legjobb módja cége hírnevének erősítésére az, ha jótékonykodik a közösségében. Ha időt szán arra, hogy visszaadjon a közösségének, jó reklámot kap, és emellett lehetőséget kap arra is, hogy sok olyan emberrel beszélgessen, akikkel egyébként soha nem jutna szóba.
Ha itt-ott negatív visszajelzéseket kap, ne távolítsa el azokat. A legtöbb vállalkozásnak időnként lesznek elégedetlen ügyfelei. Ha mindenhol csak pozitív véleményei vannak, az emberek azon kezdenek el gondolkodni, hogy vajon azért tesz-e dolgokat, hogy jobbnak tűnjön, mint amilyen valójában.
A fenti tanácsok nagyszerű hírnevet biztosítanak vállalkozásának. A hírnév kezelése a növekedés kulcsa. A lényeg a bizalom növelése.