2022. sze 28.

Egyszerű megoldások a hatékony email marketingessé váláshoz

írta: István alkatrészek
Egyszerű megoldások a hatékony email marketingessé váláshoz

Egyszerű megoldások a hatékony email marketingessé váláshoz

 

Az e-mail marketing nem egyszerűen az ügyfeleknek és potenciális ügyfeleknek küldött e-mailek kiküldéséről szól. Tudnia kell, hogyan működik, mit várnak el tőle az ügyfelei, és hogyan teheti az e-mail marketinget az Ön, az ügyfelei és a vállalkozása javára. Használja az ebben a cikkben található tippeket egy olyan e-mail marketing kampány kidolgozásához, amely mindenkinek azt adja, amit szeretne.

Ahhoz, hogy e-mail címzettjeit lekösse, használjon különböző szekvenciákat a különböző típusú olvasók számára. Például, ha egy eladásból származó e-mail címet kap, akkor ennek az ügyfélnek egy nagyon eltérő üdvözlő e-mailt kell kapnia, mint egy olyan olvasónak, akinek az e-mail címét egy leadből kapta. Ha az olvasók nem azt kapják az e-mailektől, amit szeretnének, akkor egyszerűen nem fogják elolvasni azokat.

Tegye tartalmasabbá e-mailjeit, és hasznos információkat helyezzen el bennük, szemben azzal, hogy csak értékesítési információkat helyezzen el. Biztosítson a feliratkozók számára különleges hozzáférést olyan informatív cikkekhez, amelyek az Ön webhelyén máshol nem érhetők el. Küldhet korlátozott ajánlatokat és kedvezményeket is. Kerülje, hogy csak akkor küldjön e-maileket, amikor eladásokat szeretne, és mindenképpen küldjön e-maileket ünnepnapokon.

Használja az e-mail marketinget arra, hogy ügyfelei jobban bekapcsolódjanak más promóciós portálokba. Például mindig adjon az olvasóknak több lehetőséget arra, hogy többet tudjanak meg arról, amiről minden e-mailben szó esik. Minden e-mailt fejezzen be elérhetőségével és webcímével, bátorítsa őket arra, hogy a Facebook "Tetszik" gombjain keresztül osszák meg a különleges promóciókat, vagy irányítsa őket egy olyan videóra, amely megmutatja, hogyan használhatják a legjobban az új terméket.

Tegyen meg mindent annak érdekében, hogy az e-mailje bekerüljön ügyfelei postaládájába. Dolgoznia kell azon, hogy az e-mailje átmenjen az internetszolgáltatókon, és ne jelöljék meg spam-üzenetként. Ha spam-üzenetként címkézik, a címzettje talán soha nem látja őket. Ellenőrizze ügyfeleivel, hogy megkapják-e az Ön e-mailjeit, vagy már nem érdekli őket.

Ahhoz, hogy az e-mail marketinggel bizalmat építhessen a vállalatába és termékeibe, kerülje, hogy az e-maileket trükkökké változtassa. Ne rontsa az imázsának professzionalizmusát olyan irritáló taktikákkal, mint a csupa nagybetűvel való írás vagy az olyan szimbólumok, mint a dollárjelek beépítése. A legfontosabb, hogy soha ne beszéljen lekezelően az ügyfeleivel, és ne tegyen durván eltúlzott ígéreteket a termékeivel kapcsolatban.

Kerülje a felkiáltójelek használatát az e-mailjeiben. Ha a sürgősség vagy a fontosság érzését szeretné kifejezni, használja a mondatszerkezetet és a választott szavakat, hogy ezt a hatást kifejezze. Az írásjelek e formájának túlzott használata elriaszthatja a potenciális ügyfeleket, és őszintétlennek tűnhet az üzenete.

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki minden egyes elküldött e-mailből, próbáljon meg minden egyes üzenetet egyetlen világos, tömör üzenetre összpontosítani. Olvasói az üzenet elolvasásának első néhány másodpercében tudniuk kell, hogy mit akar mondani. Adjon nekik egy olyan felhívást a cselekvésre, amely egyértelmű, és amelyre könnyen tudnak reagálni.

Használja ki a passzív és az aktív visszajelzést is az e-mail kampányaiban. Az aktív visszajelzés nagyon közvetlen válaszokat ad a márkájáról alkotott közvéleményre. Javaslatokat vagy észrevételeket kér, és meg is kapja azokat. A passzív visszajelzéseket az olvasó talán észre sem veszi. Számos olyan eszköz és szoftverprogram áll rendelkezésre, amely megmondja, hogy melyek azok a linkek, amelyek a legnagyobb figyelmet kapják.

Mint fentebb említettük, az e-mail marketing nem olyan egyszerű, mint egyszerűen e-maileket küldeni az ügyfeleknek és a potenciális ügyfeleknek. Az Ön tartalma és stratégiája jelenti a különbséget abban, hogy az Ön e-mail marketingje sikeres lesz-e, vagy csak egy újabb elnézett spam lesz belőle. Használja a fenti cikkben található technikákat és információkat, hogy olyan e-mail kampányt indíthasson, amelyet Ön és ügyfelei is szeretni fognak.

első magyar webshop, tokaji furmint, del cerro, nászéjszakák bora, páger judit, bambi üdítőital, bambi online, jackfall kft, sándor zsolt, negroamaro

 

1. első magyar webshop

2. tokaji furmint

3. del cerro

4. nászéjszakák bora

5. páger judit

6. bambi üdítőital

7. bambi online

8. jackfall kft

9. sándor zsolt

10. negroamaro

 első magyar webshop, tokaji furmint, del cerro, nászéjszakák bora, páger judit, bambi üdítőital, bambi online, jackfall kft, sándor zsolt, negroamaro

Szólj hozzá

tokaji furmint del cerro nászéjszakák bora páger judit bambi üdítőital sándor zsolt negroamaro első magyar webshop bambi online jackfall kft Egyszerű megoldások a hatékony email marketingessé váláshoz