2021. nov 24.

Ezek a tippek mindent megtanítanak a hírnévkezelésről

írta: István alkatrészek
Ezek a tippek mindent megtanítanak a hírnévkezelésről

Ezek a tippek mindent megtanítanak a hírnévkezelésről

Mi az a hírnévmenedzsment? Ez védi a cég imázsát. Ha vállalkozásának jó hírneve van, akkor több üzletet szerezhet, mert ügyfelei terjesztik önről a hírt. Tehát az üzleti hírnév kezelése nagyon fontos. Ez a cikk áttekint néhány ötletet, amelyek segítenek javítani hírnevét.

Az információk közösségi oldalakon való közzététele fontos vállalkozása hírnevéhez. A marketingkampány hatékony lebonyolításához hetente legalább többször közzé kell tennie. Ha úgy találja, hogy a közösségi oldalakon való közzététel túlterhelt, fontolja meg egy asszisztens felkérését, aki elkészíti a bejegyzéseit.

Ha közösségi oldalakat használ, nyomon kell követnie minden bejegyzés sikerét. Számos online program áll rendelkezésre, amelyek segítenek nyomon követni vállalkozása említését. Ezek a programok arról is tájékoztatnak, ha egy felhasználó megosztja bejegyzését barátaival és családtagjaival.

Versenyek lebonyolítása, hogy erősítse hírnevét. Ez különösen fontos, ha rossz értékelést kapott. Egy verseny sok pozitív információt hoz létre cégéről, ami segíthet növelni cége online megjelenését. Ez a technika segít az oldal rangjának emelésében is az internetes keresőmotorokon.

Cége hírnevének javításának egyik jó módja, ha megkéri azokat az ügyfeleket, akik elégedettek szolgáltatásával vagy termékével, hogy tegyenek közzé pozitív véleményeket a blogján vagy webhelyén. Megkérheti őket, hogy mondjanak valami kedveset a cégéről olyan webhelyeken, mint a Linkedln, a Google Places vagy a Yelp.

A blogok nagyszerű módjai annak, hogy erősítsék online jelenlétét és növeljék cége hírnevét. Mutasson vendég bloggereket az Ön iparágában, adjon tippeket termékei használatához, valamint egyéb információkat, amelyek segíthetik ügyfeleit. Az egyik legjobb stratégia az, ha más vállalkozásokat is bemutat, amelyek dicsérik az Ön termékeit és szolgáltatásait.

Írjon cikkeket más webhelyekre a jobb online üzleti hírnév érdekében. Ez segíthet sok embernek abban, hogy profiként tekintsen önre. A cikkek végén írja be a nevét, cégét és egy linket, amely visszavezet a webhelyére. Az, hogy hol ír, a vállalkozás céljától, a réstől és a célközönségtől függ. Próbáljon meg a lehető legrelevánsabb tartalmat tartani ezekhez az elemekhez.

Ügyeljen vállalkozása offline hírnevére. Offline hírneve bekerül az online világba. Ha a negatív tartalom a cégén trenddé válik, tudnia kell, miért. Bánjon jól minden ügyfelével és ösztönözze az elégedetteket, hogy írjanak pozitív véleményeket az olyan webhelyeken, mint a Yelp.

Tartsa elégedetten jelenlegi ügyfeleit, miközben új ügyfeleket toboroz. Sok vállalat mutatós médiát használ új ügyfelek bevonzására, és nem tesz semmit jelenlegi ügyfeleiért. Ez visszaüthet, és az általános nyereség csökkenését okozhatja. Ehelyett kínáljon olyan ösztönzőket a visszatérő ügyfeleknek, amelyeket nem kínálnak új ügyfeleknek. Ezzel tudatja ügyfeleivel, hogy értékeli a vállalkozásukat.

Soha ne tegyen közzé hamis véleményeket és megjegyzéseket, amelyek pozitív megvilágításba helyeznék vállalkozását. Akár hiszi, akár nem, a legtöbb ügyfél tudni fogja, hogy mikor csalják meg őket, és elveszítik önbe és cégébe vetett bizalmukat. Ahelyett, hogy ügyfeleket szerezne, elveszítheti őket.

Ha azt tapasztalja, hogy egy ügyfél negatív véleményt írt az Ön termékéről vagy szolgáltatásáról, természetes, hogy azonnali védekezést szeretne közzétenni cége ellen. Szánjon rá egy pillanatot, és ügyeljen arra, hogy ne haragból válaszoljon. Az ön háborgó és tomboló válasza több ügyfelet elriaszt, mint az eredeti negatív vélemény.

Ne vegye magától értetődőnek a hírnevét. Aktívan kell kezelnie, hogy cégének mindig jó imázsa legyen. Egy rossz hírű cég nemhogy nem fog növekedni, de apránként üzletet is veszíthet. Emlékezzen arra, amit itt tanult, és kezelje vállalkozása hírnevét a megfelelő módon.

Szólj hozzá

Ezek a tippek mindent megtanítanak a hírnévkezelésről