2021. nov 12.

Szilárd tippek egy jó e-mail marketing üzenet létrehozásához

írta: István alkatrészek
Szilárd tippek egy jó e-mail marketing üzenet létrehozásához

Szilárd tippek egy jó e-mail marketing üzenet létrehozásához

Az e-mail marketing legnagyobb sikerének elérése érdekében szabja kampányait az ügyfelek bizonyos csoportjaira. Ha az e-mail marketinget az ügyfél igényeinek megfelelően használja, az jobban fog működni. Számos nagyszerű tippet talál arról, hogyan hozhat létre személyre szabott listákat a különböző ügyfélcsoportok számára.

Soha ne küldjön kéretlen e-maileket. Ha e-maileket küld azoknak, akik soha nem iratkoztak fel rájuk, akkor valószínűleg spamként fogják bejelenteni az üzeneteket. Ez nem csak az Ön hírnevét sérti, hanem bizonyos internetszolgáltatók blokkolhatják az Ön IP-címét, ha sok ember panaszkodik az Ön által nekik küldött kéretlen marketingüzenetek miatt.

Tegye olyan személyessé az e-maileket, amennyire csak tudja. A többi marketingtípushoz hasonlóan az ügyfelek nagyobb valószínűséggel vásárolnak Öntől termékeket, ha személyességet ad hozzá. Például, ha tudja, miért iratkoztak fel arra, hogy e-maileket kapjanak Öntől, adja meg ezt az okot az e-mailben.

Ne használjon túl sok grafikát az e-mail marketing anyagokban. Sok e-mail program blokkolja a grafikákat, így felhasználásuk időpocsékolás. Ezenkívül számos e-mail program hajlamos grafikával teli e-maileket küldeni a címzett levélszemét mappájába.

Tegye közzé hírlevelének grafikával és animációval ellátott változatát webhelyén. Ezután küldje el e-mail-listájának a hírlevél egyszerű szöveges változatát a webes verzióra mutató hivatkozással. Ez elég egyszerűvé teszi az e-mailjeit ahhoz, hogy ne kerüljön átirányításra a spam mappába, és arra ösztönzi ügyfeleit, hogy látogassák meg webhelyét.

Ha az e-mail marketinget a cége és a termékei iránti bizalom növelésére szeretné használni, ne változtassa e-mailjeit trükkökké. Ne rontsa be arculatának professzionalizmusát olyan irritáló taktikákkal, mint például a nagybetűkkel való írás vagy szimbólumok, például dollárjelek beépítése. A legfontosabb, hogy soha ne beszélje le a vásárlóival, és ne tegyen erősen eltúlzott ígéreteket a termékeivel kapcsolatban.

Az e-mail marketing tovább halad, és a jó öreg hírlevél nagyrészt elavulttá vált. Ahelyett, hogy általános körlevelet küldene az összes előfizetőjének, fordítson erőfeszítést arra, hogy az e-maileket az adott címzettek érdeklődésére szabja. Számos olyan robusztus program és szolgáltatás létezik, amelyek segítségével ezt automatikusan megteheti.

Az e-mail marketingnek rendelkeznie kell vállalkozása márkajelzésével. Emiatt fontos, hogy szánjon egy kis időt, és hozzon létre egy sablont, amely lehetővé teszi, hogy a webhelyéről származó színeket, céglogót és betűtípusokat elhelyezze e-mailjeiben. Ezzel azonnal felismerhetővé válik olvasói számára.

A statisztikák gyűjtése és elemzése ugyanolyan fontos egy e-mail marketing kampány sikere szempontjából, mint egy üzleti webhely számára. Fektessen be olyan szoftverekbe, amelyek lehetővé teszik minden e-mail hatékonyságának nyomon követését, kezdve az e-mailek tényleges megnyitásának hány százalékától a leiratkozásig.

Lényegesen hatékonyabb saját e-mail listát építeni e-mail marketinghez, mint listát vásárolni, vagy egy saját listával rendelkező marketing cég szolgáltatásait igénybe venni. Ennek az az oka, hogy mindenki, aki megadja e-mail címét, hogy felkerüljön a listára, érdeklődik az Ön által kínált szolgáltatások vagy termékek iránt. Ezek az emberek sokkal nagyobb valószínűséggel fogadják az Ön e-mailjeit.

A spamküldőként való azonosításból eredő komplikációk elkerülése érdekében előzetesen értesítse internetszolgáltatóját e-mailes marketing szándékairól. Ha egy boldogtalan olvasó feljelenti Önt, akkor az internetszolgáltatója rávilágít arra, hogy marketing erőfeszítései jogosak. Előfordulhat, hogy internetszolgáltatója javasolhat egy frissített fiókot, amely megkönnyíti az e-mail marketing műveleteit.

Amint azt a fenti cikk is jelzi, az ügyfelek preferenciái szerinti csoportosítása előnyös e-mail marketing technika. Ügyfelei különböző igényeinek kielégítésével ez segíthet olyan üzenetet közvetíteni, amely cselekvésre készteti őket. Alkalmazza az ebben a cikkben található tanácsokat, amikor legközelebb arra gondol, hogy e-mailben kommunikáljon ügyfeleivel.

Szólj hozzá

Szilárd tippek egy jó e-mail marketing üzenet létrehozásához