2021. aug 26.

Tippek a mobil marketingüzenetek személyre szabásához

írta: István alkatrészek
Tippek a mobil marketingüzenetek személyre szabásához

Tippek a mobil marketingüzenetek személyre szabásához

Amikor a mobilmarketingről van szó, az egyik első és legfontosabb dolog, amit figyelembe kell vennie, hogy tartalmának barátságosnak, érdekesnek és ismerősnek kell lennie a céljaihoz. Ha ez a tipp magával ragadja, olvassa tovább ezt a cikket, és örömmel tölti el az időt.

Fektessen be egy kis időt és energiát abba, hogy személyre szabhatóvá és testre szabhatóvá tegye mobilmarketing technikáját. Ha alkalmazást hoz létre, tegye egyedivé és egyszerűen használhatóvá, és fontolja meg a megfelelő testreszabási lehetőségek biztosítását az ügyfelek számára. Ha nem hoz létre teljes körű alkalmazást, legalább tegye vonzóvá és élvezetessé a mobil kommunikációt.

Küldjön ajánlatokat vagy kommunikációt takarékosan a mobil marketingkampány részeként. Az ügyfelek regisztrálnak, hogy értékes és releváns információkat vagy ajánlatokat kapjanak, de nem reagálnak jól az elsöprő mennyiségű üzenetre. Manapság sok embert bombáznak az e-mailek és a szöveges üzenetek, ezért győződjön meg arról, hogy kommunikációja kiemelkedő értékű, anélkül, hogy bosszantó lenne.

Kövesse nyomon az ügyfél vásárlási szokásait, és használja ezeket az eredményeket. Személyre szabhatja üzeneteit az ügyfeleknek a tényleges szokásaik alapján, és azt fogja tapasztalni, hogy az emberek jobban érdeklődnek a vállalkozása iránt. Ha időt szán arra, hogy egy személy fontosnak érezze magát, sokkal könnyebben visszatérő ügyfelekké válnak.

Mérje meg a versenyt. Kérje meg családtagját vagy barátját, hogy iratkozzon fel egy versenytárs mobil előfizetésére. Ezzel beláthatja a program működését, és tudhatja, mit tehet, amely felülmúlja őket. Ha ezt a kampány tényleges megkezdése előtt megteszi, akkor erős előnyt biztosít.

Soha ne másolja más mobilstratégiáját. Csak azért, mert jól teljesítenek, nem jelenti azt, hogy ez a megfelelő módszer az Ön számára. Az ügyfelek kedvelik az innovációt, és ha hasonló üzeneteket vagy stílusokat küld, mint a versenytársa, akkor nem biztos, hogy érdekli őket a változtatás.

Ismerje meg a mobilmarketing szabályait. A mobil marketing kampányokat szigorúan szabályozzák, akárcsak bármit, ami a mobiltelefonokkal kapcsolatos. Keresse meg a helyi és szövetségi irányelveket, és győződjön meg arról, hogy jól tartja magát azokhoz. Ha ezt nem teszi meg, büntetésekre számíthat, amelyek a bírságtól a börtönbüntetésig terjednek.

Amikor hirdetést hoz létre a mobil weben, meg kell győződnie arról, hogy a tartalom kompatibilis a különböző mobilböngészőkkel. Ezt fontos figyelembe venni, mert nem akarja akaratlanul korlátozni az ügyfeleket abban, hogy megtekinthessék az Ön tartalmát. Maradjon a legnagyobb telefongyártóknál, és ellenőrizze kétszer, hogy vannak -e korlátozások a szolgáltatóknál.

Bár a kezdet kezdetén lassú, a mobilmarketing nagyszerű módja annak, hogy az ügyfeleket termékeihez juttassa. Tehát ne essen pánikba. Csak egy kis időbe telik, amíg elnyeri egy felhasználó bizalmát, mivel általában nem követi a linkeket egész nap.

Használjon megfelelő nyelvtant annak ellenére, hogy a mobilvilág nagy része nem erre összpontosít. A rövidítések és a nettó beszéd használata, mint például az "LMAO", nem éppen az, ahogy szeretne üzleti tevékenységet folytatni. Legyen itt a tökéletes szakember, és dolgozzon mindig azon, hogy tartalmában szleng vagy mozaikszó helyett jó nyelvtant használjon.

Annak ösztönzése érdekében, hogy minél többen iratkozzanak fel az Ön által kínált termékekre, ajándékozzon valamit ingyen. Például, ha megpróbálja rávenni az embereket, hogy iratkozzanak fel egy csengőhang -szolgáltatásra, ingyenesen ajánljon fel nekik egy csengőhangot, ha a RINGTONE üzenetet küldik a telefonszámára. Az emberek szeretik, ha ingyen kapnak valamit, és ha üzenetet kapnak, akkor kevésbé érzi magát tranzakciónak.

Összefoglalva: jó néhány fontos tippet kell figyelembe venni a mobilmarketing terén, és ez a cikk az egyik legjobb forrás, amellyel találkozhatott. Ne feledje, mindent, amit itt tanult, és a mobil marketingtervnek nagy sikernek kell bizonyulnia.

Szólj hozzá

Tippek a mobil marketingüzenetek személyre szabásához