A cikkmarketing taktikáról szóló igazság leleplezése
A cikkmarketing taktikáról szóló igazság leleplezése
Az internetezés közben csak a jó és a rossz üzleteket választja el attól, hogy hogyan érzékeli ezt a vállalkozást. Ezért olyan fontos, hogy üzleti márkáját tartalommal,cikkek marketingjével reklámozza. Kövesse ezt a cikket, és ismerje meg a cikkmarketing webes használatának legjobb tippjeit és taktikáit.
Unalmas cikket senki sem fog olvasni. Tartsa írását informálisan és barátságosan. Ez akkor is igaz, ha a téma technikai jellegű; segít eltávolítani a szakzsargont a témáról, hogy még a normális emberek is megértsék. A tompa tartalom gyorsan megviseli olvasóit.
Győződjön meg róla, hogy minden cikkéhez megfelelő kutatást végzett. Olyannak akar tűnni, akinek nagyszerű információi vannak, nem pedig úgy, mint aki hazugságokat és hamis tényeket áraszt. Semmi sem képes gyorsabban megölni a hírnevét, mint ha hazugnak vagy lusta írónak bélyegzik.
A bekezdések legyenek rövidek, így könnyebben olvashatók. Az emberek általában elveszítik érdeklődésüket a hosszú bekezdések olvasása során. Próbálja meg az összes bekezdést és mondatot a lehető legrövidebb ideig tartani.
Linkek hozzáadása a többi cikkéhez, amelyek hasznosak és kapcsolódóak, hatalmas előnyt jelenthet a cikkmarketing szempontjából. A link-hátlapok hozzáadásának előnye, hogy segít a keresési rangsorban, és egyre több cikke eljut az olvasókhoz.
Írjon csak az olvasóinak. Míg a cikkmarketing nagy része vonzó a keresőmotorok és a cikk adatbázisok számára, ha nekik írja a cikkeit, elveszíti az olvasókat. Ha elveszítené ezeket az olvasókat, akkor alacsonyabb lesz a keresőmotorok listája, lényegében ellentétes hatást gyakorolva eredeti szándékaira.
Tegyen ki minél gyakrabban új cikkeket. Ez a leggyorsabb és legegyszerűbb módszer az új olvasók találására, és arra, hogy a keresőmotorok és a cikk-adatbázisok önre koncentráljanak. Minél többet frissít új információkkal, annál inkább megjelennek cikkei, amelyek új olvasókat vonzanak.
Győződjön meg róla, hogy helyesírását ellenőrzi a cikkeknél, majd olvassa el saját maga, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden helyesen van-e írva, és a megfelelő szavakat használták-e. A helyesírás-ellenőrzők nem tudják, milyen szót szánt. Lehet, hogy teljesen rossz szó van a helyén, jóllehet tökéletesen be van írva. Ellenőrizze a nyelvtanát. Használjon egyszerűbb mondatszerkezetet.
Küldje el cikkeit a címtár webhelyeire. A címtár webhelyek elősegíthetik a cikk gyorsabb megtekintését és növelhetik az olvasók számát. A több olvasó több potenciális ügyfelet jelent. Kerülje el, hogy ugyanazt a cikket használja a különféle címjegyzékeken, mivel a cikkek másolatai negatívan befolyásolhatják az eredeti cikk keresőmotorjának találati oldalának rangsorolását.
A cikkmarketing nagy vállalkozás, mert annyi cikket szeretne készíteni, amely maximalizálja a marketing erőfeszítéseit, és azt szeretné, hogy a cikkek érdekesek legyenek. Ezzel az olvasói több cikkben is érdekes és releváns tartalmat élvezhetnek. Amikor megszokja a cikkek írását, akkor könnyű lesz megtenni.
Kreatív cím birtoklása elősegíti a cikk elérését és felhívja a potenciális néző figyelmét. A cikkmarketingben nagy előnyt jelenthet az a cím, amely elgondolkodtatja, megnevetteti vagy más módon érdeklődést vált ki. A cím helyes használata javíthatja a cikkeket.
Most már egyértelműnek kell lennie az Ön számára, hogy a cikkmarketing használata vállalkozásának felépítéséhez rendkívül jövedelmező lehet. Ráadásul a márkája tartalmain keresztül történő tolásával sokkal legitimebbnek tűnhet minden ügyfél számára, mint az egyszerű hirdetések. Ne feledje tehát követni ezeket a tippeket a sikerhez és az írás folytatásához.
flamingó virág,virágbolt,fokföldi ibolya,liziantusz,virágcsokrok
2. virágbolt
4. liziantusz
5. virágcsokrok
flamingó virág,virágbolt,fokföldi ibolya,liziantusz,virágcsokrok